23 august 2012

Inca unul :)

Inca stau sa ma gandesc cat de repede trece timpul. Acum trei ani pe vremea asta, ne chinuiam sa ne revenim dupa nunta; a fost frumos: i-am avut pe cei dragi aproape, ne-am distrat ca niciodata pana atunci si am facut multe din lucrurile pe care ni le-am dorit. Pentru ca pe durata intregii nunti am trait tot felul de emotii, prima zi de dupa a fost ziua in care ne-am tras sufletul, am recapitulat si...am realizat ca am facut cea mai buna alegere - in multe privinte.
Astazi, la 3 ani si 1 zi :), inca mai cred asta - am alaturi un om grozav, suntem sanatosi, ne bucuram unul de altul si inca avem oameni dragi aproape.
Chiar daca unii au uitat ca pe 22 august e ziua noastra (unii de la care nici nu ne asteptam sa uite), chiar daca ziua de munca a fost foarte obositoare, chiar daca ne asteptam sa avem energia sa sarbatorim altfel,  cand am ajuns acasa am mai avut puterea sa ne tinem in brate si sa ne dorim multi ani frumosi.
Si mi-as dori sa avem in fiecare an resursele sa ne bucuram unul de altul de ziua noastra, indiferent de unde vom fi, indiferent de cat de obositi am ajunge acasa, indiferent de cine isi va aminti de noi.


                                      Asa ca...LA MULTI ANI, ALINA si ADI, 22 august 2009 :)


                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu